Veelgestelde Vragen

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen vóór 13.00 uur worden geplaatst, proberen we dezelfde dag nog te verzenden, al kunnen we dit niet altijd garanderen. Houd daarbij ook rekening met de bezorgtijden van de postdiensten.

 

2. Kan ik ook een spoedbestelling plaatsen?
Neem dan vooraf telefonisch contact met ons op via 06 - 43 43 42 64 om de mogelijkheden te bespreken. Vaak kunnen we wel iets regelen. Als je zonder overleg een spoedbestelling plaatst, wordt deze standaard verwerkt. Voor spoedbestellingen kan een meerprijs gelden.

 

3. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, afhalen kan op afspraak in Maarssen of Harmelen. Tijdens het afrekenen kun je de optie voor afhalen selecteren, waarna we contact met je opnemen om een ophaalmoment af te spreken.

 

4. Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Je kunt veilig betalen via iDEAL. Betaling via factuur is ook mogelijk, maar het product wordt pas verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. Bij afhalen is contant betalen eveneens een optie.

 

5. Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Omdat onze producten gepersonaliseerd worden, kunnen ze helaas niet geretourneerd of geruild worden, tenzij er een fout in de bestelling zit. Controleer daarom altijd goed de ingevoerde gegevens.

 

6. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Als je product beschadigd aankomt, neem dan binnen 48 uur contact met ons op. We zorgen ervoor dat het probleem snel wordt opgelost en sturen indien nodig een vervangend product.

 

7. Kan ik een gepersonaliseerd product annuleren?
Gepersonaliseerde bestellingen kunnen alleen geannuleerd worden zolang de bestelling nog niet in productie is genomen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je wilt annuleren.