Annuleren & retourneren

Annuleren

Gepersonaliseerde producten kunnen alleen geannuleerd worden als de productie nog niet is gestart. Annuleringen kunnen via e-mail worden doorgegeven.

 

Retourneren

Retourneren van gepersonaliseerde producten is niet mogelijk, tenzij het product beschadigd is of er een fout is gemaakt door Gepersonaliseerd Geluk. In dat geval dient de klant binnen 48 uur na ontvangst contact op te nemen.

 

Herroeping voor niet-gepersonaliseerde producten

Voor producten die niet op maat zijn gemaakt of niet gepersonaliseerd zijn, heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending van u naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gepersonaliseerd-geluk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen op herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, zoals gepersonaliseerde producten. De verkoop van deze producten is na succesvolle betaling definitief.