Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Heb je een klacht over je bestelling? Neem dan binnen 2 kalenderdagen na ontvangst contact met ons op via e-mail, onder vermelding van je ordernummer. Dit kan door te reageren op de bevestigingsmail van je bestelling. Beschrijf duidelijk wat het probleem is en stuur, indien mogelijk, foto’s mee om de klacht beter inzichtelijk te maken. Dit helpt ons om snel en efficiënt te handelen.

 

Voor klachten over beschadigde pakketten vragen we je de volgende stappen te volgen:

  1. Maak een foto van de volledige buitenkant van het pakket, waarbij het label goed leesbaar is.
  2. Stuur een foto van het geopende pakket met de inhoud en verpakkingsmateriaal duidelijk in beeld.
  3. Voeg foto's toe van alle soorten binnenverpakkingen en -materialen.
  4. Maak een foto van het hele artikel.
  5. Maak een close-up van de schade aan het product.

Bewaar het verpakkingsmateriaal totdat de schadeclaim volledig is afgehandeld. Vergeet niet om de staat van de verzendverpakking vast te leggen, zodat wij dit kunnen melden bij de vervoerder.

 

Ontvang je jouw pakket niet binnen de verwachte tijd? Stuur ons binnen 5 kalenderdagen na de verzenddatum een bericht, zodat we dit kunnen onderzoeken met de vervoerder. Bij fouten in de bestelling vragen we je binnen 2 kalenderdagen contact met ons op te nemen, met een duidelijke omschrijving van het probleem en indien mogelijk foto’s.

 

Is de fout aan onze kant gemaakt? Dan zorgen wij kosteloos voor een oplossing. Soms vragen we je om het verkeerde product retour te sturen, waarvoor wij een verzendlabel verstrekken. Het product dient in onbeschadigde en ongebruikte staat bij ons terug te komen, anders brengen we een eventuele waardevermindering in rekening. In overleg kunnen we ook een nieuwe sticker sturen, maar mogelijke schade aan het product is dan op eigen risico.

 

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gepersonaliseerd-geluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.