Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Definities
In deze algemene voorwaarden worden de volgende termen gebruikt:

  • Klant: de persoon die een product koopt of een bestelling plaatst via de webshop van Gepersonaliseerd Geluk.
  • Webshop: de online winkel van Gepersonaliseerd Geluk, bereikbaar via [website-url].
  • Product: alle artikelen die via de webshop kunnen worden aangeschaft, al dan niet gepersonaliseerd.
  • Overeenkomst: de koopovereenkomst tussen Gepersonaliseerd Geluk en de klant.

 

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod, elke bestelling en elke overeenkomst tussen Gepersonaliseerd Geluk en de klant. Door een bestelling te plaatsen, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden.

 

Artikel 3 – Aanbod en producten

  1. Gepersonaliseerd Geluk biedt gepersonaliseerde producten aan die naar wens van de klant worden aangepast.
  2. Alle producten worden met de grootste zorg gepersonaliseerd. De afbeeldingen in de webshop kunnen licht afwijken van het uiteindelijke product, omdat elk item uniek is.
  3. Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er een fout of schade is ontstaan door ons toedoen.

 

Artikel 4 – Prijzen

  1. De prijzen in de webshop zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.
  2. Eventuele verzendkosten worden apart vermeld bij het afrekenen.
  3. Gepersonaliseerd Geluk behoudt zich het recht voor om de prijzen te wijzigen. Prijswijzigingen hebben geen invloed op reeds bevestigde bestellingen.

 

Artikel 5 – Bestelling en betaling

  1. De klant kan de bestelling plaatsen via de webshop en kiest bij het afrekenen de gewenste betaalmethode.
  2. Betaling kan plaatsvinden via iDEAL of op factuur. Producten worden pas verzonden nadat de betaling is ontvangen.
  3. Bij afhalen kan de klant contant betalen. De bestelling wordt pas meegegeven na ontvangst van de volledige betaling.
  4. Bij keuze voor betaling via factuur dient het bedrag binnen 14 dagen te zijn voldaan.

 

Artikel 6 – Levering en afhalen

  1. Bestellingen geplaatst voor 13:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Leveringen worden verzorgd door een externe postdienst, en de bezorgtijd is doorgaans 1-2 werkdagen. Gepersonaliseerd Geluk is niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de vervoerder.
  2. Afhalen kan op afspraak in Maarssen of Harmelen. Na bestelling wordt contact opgenomen voor het maken van een afhaalafspraak.

 

Artikel 7 – Annulering en retouren

  1. Gepersonaliseerde producten kunnen alleen geannuleerd worden als de productie nog niet is gestart. Annuleringen kunnen via e-mail worden doorgegeven.
  2. Retourneren van gepersonaliseerde producten is niet mogelijk, tenzij het product beschadigd is of er een fout is gemaakt door Gepersonaliseerd Geluk. In dat geval dient de klant binnen 48 uur na ontvangst contact op te nemen.
  3. Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Artikel 8 – Aansprakelijkheid

  1. Gepersonaliseerd Geluk is niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen of schade door bedrijfsstagnatie.
  2. De aansprakelijkheid van Gepersonaliseerd Geluk is in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat door de klant voor het product is betaald.

 

Artikel 9 – Privacybeleid

Gepersonaliseerd Geluk respecteert de privacy van alle gebruikers van de webshop. Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor het verwerken van bestellingen. Zie ons volledige privacybeleid voor meer informatie.

 

Artikel 10 – Geschillen

  1. Op deze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost.

  2. Indien een geschil niet in onderling overleg kan worden opgelost, heeft de consument de mogelijkheid om een klacht in te dienen via het Europees ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform is te bereiken via: http://ec.europa.eu/odr.

  3. Tevens kunt u voor geschillenbemiddeling terecht bij WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.

  4. Mocht bemiddeling geen oplossing bieden, dan wordt het geschil voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.